2017-01-17
Skaitliukas




PageRank
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo.
Kontaktai (QR)

Progimnazijos kontaktai

Psichologinė pagalba

Psichologinė pagalba

Informacija apie pedagoginės
psichologinės pagalbos teikimą


Patyčių prevencijos programa

Patyčių prevencijos programa

Olweus


VLK mokėjimo ir LRK pagrindų egzaminai

Egzaminai

Valstybinės kalbos mokėjimo ir Lietuvos Respublikos Konstitucijos pagrindų egzaminai


Perspėjimo sistema

Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema (GPIS)

GPIS


Socialinis tinklas
1991 m. Sausio 13-osios atmintis gyva

Nors praėjo 26 metai nuo įsimintinų Sausio 13-osios įvykių, jų nepamiršta nei įvykių liudininkai, nei žmonės, užaugę jau nepriklausomoje Lietuvoje. Tam labai padeda kasmet tą dieną vykdoma akcija „Atmintis gyva, nes liudija“. Kai ryte ant palangių suplazda žvakelių liepsnos, kai prieš akis iškyla kruvinųjų įvykių vaizdai – mažas ir didelis prisimena, kas buvo tą lemtingą naktį ir dieną.
Progimnazijoje mokinius, šiemet sausio 13-osios rytą ateinančius į mokyklą, pasitiko žvakių šviesos languose, mokytojos Stanislavos Daunaravičienės kartu su mokiniais progimnazijos fojė sukurta trispalvių gėlių juostų su žvake kompozicija. Aktų salėje istorijos mokytojos Rimutė Morozovienė ir Gintarė Trukanienė visiems susirinkusiems priminė Laisvės gynėjų dienos istoriją ir esmę, o renginį užbaigė aštuntokių Ievos Baronaitės ir Rugilės Staskevičiūtės atliekama daina „Laisvė“. Progimnazijos direktorė Aldona Navickienė prisiminė savo jausmus ir išgyvenimus lemtingaisiais 1991 metais, padėkojo renginio organizatoriams ir dalyviams.


Socialinių mokslų metodinės grupės informacija
Mindaugo Vitkūno
nuotraukos


Raimundas Lukšas skaito „Mažąjį princą“
Trečiadienį į mūsų mokyklą atvyko aktorius Raimundas Lukšas. Jis vedė netradicinę literatūros pamoką. Aktorius mums atmintinai skaitė A.de Sent Egziuperi „Mažąjį princą“.
Visi sugužėjome į salę. Skaitovas, paklausęs, kiek žmonių iš salės yra skaitę šią knygutę, uždavė mums klausimą: „Koks personažas aktoriaus skaitomame kūrinyje yra kitoks nei lietuviškoje knygelėje?“ Buvome priversti klausytis atidžiai, nes vėliau turėsime atsakyti į užduotą klausimą.
Vos tik aktoriui pradėjus skaityti tekstą pasijutome tarsi būtume knygoje, toje istorijoje. R.Lukšas pats tapo pasakotoju – lakūnu, kurio lėktuvas nukrito vidury Sacharos. Ir pasaulyje populiariausią, parašytą prieš 73 metus alegorinę pasaką išgyvenome taip, tarsi ji būtų parašyta vakar ir visa tai būtų tikra. Istorija atgijo ...


Emilija Račkauskaitė, 7c klasės mokinė
Mindaugo Vitkūno nuotraukos
Padėkos renginys „Knygų Kalėdų“ akcijos dalyviams

„Knygų Kalėdų“ dvasia progimnazijoje sklandė jau visą gruodžio mėnesį, kviesdama prisijungti prie akcijos, o sausio 10 dieną vyko baigiamasis „Knygų Kalėdų 2016“ renginys, kuomet akcijos dalyviai tradiciškai kviečiami į progimnazijos bibliotekos padėkos pamoką. Ir jos metu dar buvo dovanojamos knygos. Didelį pundą knygų bibliotekai padovanojo nuolatiniai akcijos dalyviai – progimnazijos direktorė Aldona Navickienė, Zarasų parapijos klebonas dekanas Remigijus Kavaliauskas, Zarasų viešosios bibliotekos bibliotekininkė Liudmila Vaitavičienė, lietuvių kalbos mokytoja Andželika Vitkūnienė, visų klasių mokiniai, pagausinę jau anksčiau padovanotų knygų kraitį ...


Virginija Kukutienė, progimnazijos bibliotekos vedėja
Rimutės Morozovienės nuotraukos
Dailės terapija – tai raktas į save ir mus supantį pasaulį
Dailės terapijos menas senas kaip žmonija, tačiau apie gydomąjį meno poveikį kalbėti pradėta tik praėjusiame amžiuje. Dailės terapinis procesas pagrįstas tuo, kad reikšmingiausios žmogaus mintys ir pergyvenimai būdami pasąmoningos kilmės, gali būti greičiau išreikšti vaizdiniais, nei žodžiais. Dailės terapijos metodai yra susiję su kiekviename žmoguje glūdinčiu sugebėjimu projektuoti savo vidinius konfliktus į vizualines formas.
Piešimo procesas suteikia ne tik geras emocijas, bet ir skatina gijimą, kurio metu žmogus geriau pažįsta ir priima save, ugdo savo asmenybę, įveikia įvairias baimes, ugdo pasitikėjimą savimi, lavina kūrybiškumą, geriau pažįsta savo jausmus bei ugdo emocinį atsparumą ...


Aistė Lingienė, progimnazijos psichologė
Nuotraukos autorės
I vieta rajono rašinių konkurse

Tarptautinio jaunimo epistolinio rašinio konkurso rajono etapo, vykusio 2017 m. sausio 6 dieną Zarasų švietimo pagalbos tarnyboje, nugalėtoja tapo mūsų mokyklos 7c klasės mokinė Emilija Račkauskaitė. Emilija parašė 774 žodžių rašinį „Įsivaizduok, kad esi naujojo Jungtinių Tautų generalinio sekretoriaus patarėjas. Kokią pasaulinę problemą patartum jam spręsti pirmiausia ir kaip?“. Emiliją konkursui rengė lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Andželika Vitkūnienė. Rašinys išsiųstas į konkurso šalies etapą. Linkime Emilijai sėkmės!

Lietuvių kalbos mokytojų metodinės grupės informacija
Andželikos Vitkūnienės nuotrauka
Diena, pilna įspūdžių ir gėrio
Gruodžio 23-oji, diena prieš pat Kūčias ir ilgai lauktas mokinių žiemos atostogas, mūsų progimnazijoje buvo tikrai išskirtinė. Laukė daug smagių veiklų: šventinio stalo („Kūčių stalas“, „Kalėdų stalas“, „Naujųjų Metų stalas“) serviravimo konkursas, rytmetys klasėje bei šventiniai edukaciniai renginiai Zarasų bendruomenėje.
Mūsų, 5a klasėje, viskas prasidėjo, kai į kalėdine namų dvasia išpuoštą 212 kabinetą susirinko „nykštukai“. Pasipuošę raudonomis kepuraitėmis atrodėme puikiai! Susėdome prie gražiai padengtų stalų, vaišinomės kvepiančiais mandarinais, klausėmės kalėdinių dainų... Auklėtoja Vilma Valainienė nuoširdžiai sveikino su gražiausiomis metų šventėmis ir į klasę pakvietė keturis angelus: Meilę, Viltį, Atleidimą ir Gerumą ...


Ieva Stankevičiūtė, 5a klasės mokinė
Ugnės Lamanauskaitės nuotraukos
Seminaras mokytojams „Mokinio pažangos stebėjimas ir vertinimas“

Nuolatinė visuomenės požiūrių, veiklos kaita reikalauja naujo požiūrio į ugdymo tikslus, mokymo ir mokymosi būdus, mokymosi rezultatų vertinimą. Ypač daug dėmesio skiriama individualiai mokinio kompetencijų plėtotei, pažangai, savęs pažinimui, įsivertinimui ir vertinimui.
Po „Pamoka 2016“ ir progimnazijos plačiojo veiklos kokybės įsivertinimo paaiškėjo, kad mūsų progimnazijoje reikėtų tobulinti mokinių mokymo(si) organizavimą ir mokinių pažangos stebėjimą bei vertinimą. Tuo tikslu 2016 m. gruodžio 30 d. buvo suorganizuotas seminaras „Mokinio pažangos stebėjimas ir vertinimas“, kurį vedė šios programos vadovė ir lektorė, Kauno technikos kolegijos mokslo ir edukacinių projektų vadovė dr. Giedrė Adomavičienė.
Seminaro metu mokytojai susipažino su įvairiais metodiniais įrankiais, padedančiais sukurti ir tobulinti mokinio individualios pažangos stebėjimo ir vertinimo sistemą, atliko praktines užduotis.


Progimnazijos administracijos informacija
Mindaugo Vitkūno nuotraukos
Veiklos planas

Progimnazijos veiklos planas

Progimnazijos veiklos planas
2017 m. sausio mėn.

Atnaujinta 2017-01-05


Pamokų laikas

1. 08.00 - 08.45
2. 08.55 - 09.40
3. 10.00 - 10.45
4. 11.10 - 11.55
5. 12.05 - 12.50
6. 13.00 - 13.45
7. 13.55 - 14.40

Atnaujinta 2016-09-01

Tvarkaraščiai

5 klasės
6 klasės
7 klasės
8 klasės
Mokytojai
Neform. švietimas

Atnaujinta 2016-10-03

Pavėžėjimas

Pavėžėjimas

Maršrutų pakeitimai

Atnaujinta 2016-11-14

Valgiaraštis

Progimnazijos valgyklos valgiaraštis

Valgyklos valgiaraštis
2017 m. sausio mėn.

Atnaujinta 2017-01-09


Dienynas

TAMO dienynas

Prisijungimas


Nuorodos

Zarasų švietimo centras



Zarasų „Ąžuolo“ gimnazija



Zarasų „Santarvės“ pradinė mokykla

Daugiau nuorodų ...